Cikkek archívuma

Nyaralás Rédén 2012.06.29 - 07.08

2012.07.09 00:00
Júni29.én pénteken Apu váratlanul beugrott hozzánk (mivel az ő időpontja a Kedd-Csütörtök-Szombat....... de Anyu mondta, hogy bármikor jöhet meglátogatni, amennyiben igényli.) Láttam, hogy valami nagyon nincs rendben, s valami hamarosan történni fog, mert Anyu elöző nap sürgött forgott, s...

pocsolyázás

2012.06.25 20:48
ma nálunk nagyon esett az eső, ezért a mamival hazafele jövet pocsolyáztunk egy nagyot :)

pancsi

2012.06.23 10:44
A mami ma nekem felállította a kismedencémet, mert rettenet meleg volt, s muszály volt lehűtenünk magunkat :-) Elég jól sikerült .) Majd a móka végén, mint a nagyok törölközőbe tekertük magunkat, s megvártuk, hogy megszáradjunk  :-)

2012.06.30-07.08.

2012.06.17 06:41
Nyaralás Rédén a Zsuzsa mamáéknál, Keresztszüleim szomszédságában :)

Fűrdőszobaszekrényszerelés

2012.06.10 22:07
Tegnap a Mamiéknak sikerült egy füdőszoba szekrényt venniük és ma sikerrel fel is lett szerelve a falra. Amíg a többiek a méricsgéléssel foglalkoztak, addig én rájöttem ( és még a háznak is megmutattam ) mire is való a tölcsér. Merthogy csak üveget töltsünk vele, az nem nagy móka. Az igazi...

homokozás a Duna parti játszótéren

2012.06.06 21:52
Ma kis családommal ( Mami, Ballázs, Nagyi mami, Ildikó nagynéni ) elmentünk egy nagyot sétálni, mint általában a szép délutánokon. Ami újdonság volt, hogy Mamival elmentünk homokozni, homoksütit készíteni. Tök jó volt, amit ő "megsütöt" azt én szétszedhettem .) Majd persze még egy pacira is...

Vonatozás Dunakeszire

2012.06.02 21:59
Ma átmentünk a Mamival és Apával Zsuzsi mamáékhoz VONATTAL :D Nagyon érdekes volt, ahogy elsuhant mellettünk a táj. Emberek jöttek, mentek mellettünk, néha leszálltak / felszálltak a vonatra. Én Apa mellett ültem. Mi a pasik .) Találkoztunk Zsuzsi mamával, Laci papával és a család többi...

vizespólóverseny

2012.05.31 22:04
Ma szerencsése leöntöttem magam egy telli pohár vízzel. A Nagyi mami ezért gyorsan rámadta az egyik pólóját: A Walternak nagyon tettszett ez a kis szellemesdi :) Elvégre mensokra rá mentünk amúgy is fürödni   .)

pocsolyázás

2012.05.28 21:47
megtörtént az első igazi pocsolyázás. Igaz először csak a szélén tapicskoltam, de mikor a mamira néztem, rámmosolygott, és együtt toppogtunk tovább a vízben :) Ezután a lábnyomom hátrahagyva sétáltunk tovább a Főtérre. Majd még elmentünk kicsit játszóterezni is, ahol a libikóka volt épp a...

az 1 éves szülinapi buli

2012.05.24 17:06
Helyszín: Vác, piac melletti cukrászda Résztvevők: Nagyi mami, Ildikó nagynéni, Balázs, Mami, Apu, Zsuzsi mama, Laci papa --> és az elmaradhatatlan jókedv :-)