Cikkek archívuma

visegrádi séta

2012.10.07 18:09
Ma felkerekedtünk és elmentünk Visegrádra. Velünk jött Ildikó és Balázs is. Az út oda elég nyugodt volt, szinte a Duna mellett mentünk, amit néha sikerült látnunk is a 11-es főútról. A várhoz vezető út nagyon eldugott volt, alig találtuk meg, de szerencsére a Mami emlékezett rá, hogy a várostábla...

polcszerelés a Maminak

2012.09.30 19:54
Mami kapott egy polcot Ildikótól, estére raktuk össze igazi kalákában. Balázs fogta az elemeket, Mami kalapácsolt, én pedig hoztam a szükséges szerszámokat, fogtam a polcot nehogy eldőljön. Nagyon megdolgoztunk azért, hogy összeálljon, így boldogan feküdtem le, hogy milyen sokat segítettem...

repülőzés Gödöllőn

2012.09.23 17:48
Ma elmentünk Gödöllőre. Ildikó nagynéni leszervezte a Maminak, Balázsnak és egy bartájának, hogy a gödöllői reptéren egy kisrepülővel utazni és még vezetni is lehetett. Mami ment az utolsó körben, amit azért sérelmeztem, mert nélkülem ne menjen sehová!! Amíg a Mami repkedett, addig mi megnéztük...

Séta - séta

2012.09.17 21:00
Ma történt meg először, hogy gyalog mentem a Mamival a bölcsibe. Végig sétáltam, s alig fáradtam el  :) Megnéztünk minden autót, ami elment mellettünk, a járda szélén megálltunk, mikor a Mami azt mondta, hogy " STOP ! "  Ekkor körbenéztünk, először balra, majd jobbra, s ha nem jött...

Bográcsozás Balázsékkal

2012.08.25 18:46
Ma megismerhettem Balázs cssaládját és barátait teljes mértékben. Reggel felkeltünk, összekészültünk, kocsiba ültünk, s elindultunk a hegynek felfelé. Mami hamar odatalált, ahová mentünk, s leparkoltunk egy hatalmas játszótér mellett :D Volt hinta-palinta, mászóka, csúszda és szaladgálási...

Rokonlátogatás Pécsen

2012.08.11 05:39
Ma nagy útra keltünk, elmentünk Pécsre a Mami nagynénijéhez. Reggel korán keltünk, reggeliztünk, majd a kocsit megpakolva az előtte nap összekészített enni/innivalóval nekivágtunk a nagyvilágnak. Mivel nem autópályán mentünk, ezért sok-sok látnivaló volt. Több városon is átmentünk, s először...

Nyaralás Bogácson 2012.07.23-08.01.

2012.08.02 13:35
Helyszín: Bogács --> Egertől nem messze Résztvevő: Mami, Balázs, Én

Nyaralás Bogácson

2012.07.29 22:14
A bölcsizárás utolsó hetében elruccantunk még a Mamival és a Balázzsal Bogácsra. Mint kiderült Mezőkövesd mellett van nemm messze, s az út oda jóóóóó hoszzú volt. Mikor megérkeztünk egy kedves hölgy és a kutyája fogadott minket. Vali néni és a Kormi kutyus. A ház nagyon szép volt, tele...

Felmásztam egyedül, elöszőr!!! :))

2012.07.19 00:00
Ma nagyot sétáltunk a dunaparton Apuval.... s elmentünk még a játszótérre is, ahol hintáztunk, homokoztunk. Mivel szeretem a kihívásokat felmásztam életemben elöszőr erre a szarvasra, hogy hintázzak egyet...  :))) Apu nagyon büszke volt rám, hogy még nem vagyok 14 hónapos, s mi mindent...

Apu Szülinapja

2012.07.17 00:00
Apuval a 32. szülinapján elmentünk a cukiba... s benyomtunk 1-1db krémest..... mind a 10 ujjamat megnyaltam. (ez látszik is a képen)....  :)) "Boldog Szülinapot Apu!" - mondta Apu gyerekhangon.... s adott 2 cuppantósat az orcámra! :))