visegrádi séta

2012.10.07 18:09

Ma felkerekedtünk és elmentünk Visegrádra. Velünk jött Ildikó és Balázs is. Az út oda elég nyugodt volt, szinte a Duna mellett mentünk, amit néha sikerült látnunk is a 11-es főútról. A várhoz vezető út nagyon eldugott volt, alig találtuk meg, de szerencsére a Mami emlékezett rá, hogy a várostábla előtt a hegynek fel egy fákkal takart kis út felvisz oda :-)

Elég kanyargós volt felfelé az út, meg eléggé rázott is, így a vége felé nyűgösködtem, hogy szálljunk már ki, hagyjuk abba a kanyargást meg a rázkódást....

Mikor viszont felértünk, gyönyörű látvány fogadott minket :-) A parkoló a vár alatt tele volt autókkal és buszokkal, amiket meg is csodáltam kellő képpen.

A várkapuhoz 2út vezetett fel. 1.) lépcső --> sok-sok lépcsőfokkal  2.) kanyargós emelkedő, amin a quadommal is fel tudtam kapaszkodni. Igaz a közepétől a Mami és Ildikó együttesenn húztak-toltak felfelé  .)

A vár amúgy nem nagy. Ellenben nagyon szép. A Duna-kanyar gyönyörű és a panoptikumban volt sok néni és bácsi is. Meg egy vau-vau :) Őt mindenáron meg akartam simogatni, de Mami elmagyarázta, hogy nem kell minden kutyushoz odamenni.

Sok időt eltöltöttünk itt, kb 5órát. Az nekem már sok. Így hazafelé nehezen is tudtam a kocsiban elaludni, de Ildikó annyira isteni módon simizte a talpam, hogy annak hatására még hortyogtam is kicsit :)

Tehát a napot nagyon jól töltöttük, s még a nap is kisütött a kedvünkért, a beígért vihar pedig csak estére ért Vácra hozzánk :-)