Szerda

2012.03.07 00:00

A most már szokásosnak mondható szerdai napon ismét Apu jött értem a bölcsibe..... mikor megláttam, az arcomon széles mosollyal adtam tudtára, hogy mennyire örülök neki.Miután meghallgatta, hogy dadáim mennyire büszkék rám (milyen sokat eszem, alszom, s egyáltalán nem nyafogok... :) ) felöltöztetett, s elmentünk vásárolni. Gyorsan a sorok között átrobogtunk, majd fizettünk, s irány a dunapart. Mivel kissé fújt a szél, Apu betett az „üvegházba”, nehogy valami bajom legyen. Megnéztük a vadkacsákat majd a kompot, s indultunk a főtéren keresztül haza. Otthon Apa Ildivel közösen elkészítette a kis uzsimat, amit mindenféle probléma nélkül 1 az 1ben bepuszíltam. Közben a Nagyi befűtötte a fürdőszobát, hogy jó melegben tudjak pancsizni. A fürci egy kissé rövidre sikerült, mert az egésznapos „frusztráció” miatt mindkét szemem dörgölésével tudtára adtam a „felügyelőimnek”, hogy befáradtam! Anyuci elkészítette a kis tápszeremet, majd Aput figyelve, Anyu ölében elaludtam...... azért azt még éreztem, hogy búcsúzásképp mindketten megpuszikáltak! :)