Nyaralás Rédén 2012.06.29 - 07.08

2012.07.09 00:00

Júni29.én pénteken Apu váratlanul beugrott hozzánk (mivel az ő időpontja a Kedd-Csütörtök-Szombat....... de Anyu mondta, hogy bármikor jöhet meglátogatni, amennyiben igényli.)

Láttam, hogy valami nagyon nincs rendben, s valami hamarosan történni fog, mert Anyu elöző nap sürgött forgott, s hatalmas pakkok jelentek meg a szobájában......

Apu adott a pofikámra néhány cuppanósat, majd a csomagokat elkezdte lehordani valahová.

Miután az etetőszékemet is levitte, feljött, szusszant egyet, majd mondta, INDULHATUNK!

Nagymamitól elbúcsúztunk, s lementünk a kocsihoz, ami már tele volt csomagokkal....beültünk, s elindultunk (mint utólag kiderült) RÉDÉre.

Útközben nagyon meleg volt a kocsiban, kicsit nyűglődtem is miatta. Szlovákia felé mentünk, majd a komáromi Tescóba Anyu bement vásárolni.

este 7 körül értünk Rédére, s a kapuban már ott állt, várt minket a Keresztanyukám....

Vacsoráztunk 1et, majd az újonnan kapott hintámat ki is próbáltam :))

az elkövetkező napok olyan sűrűek voltak hogy csak na....

Szombat reggel Évikénél kezdte a napot a család.... Aput is és engem is megnyírtak....
Apuék névnapi bulit tartottak.... ahol kipróbáltam, s sikerrel el is tudtam dugni a pocakomban 3.5db banánt, némi kekszel megspékelve.

a Nagy Laci zenéire riszáltam is a popómat a lányok nagy örömére! :))

Vasárnap már az ujonnan kapott homokozómat is kipróbáltam..... s nem is tudtam néha eldönteni, hogy a medencémet próbáljam ki, vagy valami mást???

Rengeteg új állatot ismertem meg... lovakat, csirkét, nyulat, macskát, disznót, tehenet, stb..... meg persze bogarak fajtájának százait.

Találkoztam régi-új arcokkal: Mártiék(akiknél rengeteget voltam), Janikáék, Török Árpiék, Rákóczi Jenőék, Vadász Tibiék, Jociék, a rédei keménymag (Apu baráti köre), Vígh Laciék, Vadász söröző vendégei, Sántik család, stb.... (bocsi akiket kihagytam)

Fürdetéseknél sokszor átjött a Márti és Detti...... valamint a Nagymama, Nagypapa és Apu is fürdettek....

Nagypapival délelöttönként rendszeresen elvonultam pihenni 1et, s felkészülni a délutáni "rohamokra"... :))

Apunak segítettem a vendégágyát felfúni valamint a medencét is.

Vezettem az öreg bombázót (Apu Jettáját) is, amit nagyon élveztem..... el is vettem Aputól a slusszkulcsot, mikor leállította a kocsit.... s szerettem volna beindítani...


A fent felsorolt rengeteg élményt, örömöt nagyon köszönök mindenkinek, családtagoknak, rédeieknek, mindenkinek..... remélem hamarosan újra Vakációzom 1et Rédén! :))


Ui: az alábbi linkeken lehet megnézni a képeket és videókat:

 

https://picasaweb.google.com/110641806371030889692/2012Julius8RedeVideok?authkey=Gv1sRgCOyV376G6ZmWTQ