karácsonyi készülődés

2012.12.24 17:08

Ma izgalmas napnak néztünk elébe, amit reggelinél ugyan még nem tudtam. A délelőtt a megszokottnak megfelelően játékkal telt, igaz Ildikó valami nagy-nagy dobozokat pakolt elő a gardróbunkból. S mire felébredtem a napközbeni alvásból, addigra egy csodálatos fenyőfa állt a nappalinkban. Ildikó már várt rám, hogy segíthessek neki, s megmutatta, hogy a sok szép színű labdából, meg egyéb szép piros valamből éppen mit aggatunk a fára. Nagyon jó móka volt, néha el is gurult jó pár gömböcske, lehetett a kanapé meg a fotel alá bemászni értük :D

Vacsora után pedig szépen átöltöztünk, hogy kellő tisztelettel, meghitten várjuk a Jézuskát. Még énekeltünk is neki :)

Nagyon jó ajándékokkal leprük meg egymást. Nagyi Mami fényképtartót kapott, Ildikó a kedvenc énekesének egy koncert felvételét, s én pedig megkaptam farmer bácsit a teljes álattartásával, meg a traktorával éspótkocsijával együtt. Kaptam még szánkót, meg rajztáblát, meg nem is tudom már mi  mindent :D