Hintázás

2012.03.13 00:00

Kedden Apu jött értem a bölcsibe, korábban a szokásosnál... a kis asztalnál álldogáltam, mikor megláttam hasravágtam magam, s odakúsztam az ajtóhoz. A sok "árva", mind azt hiszi, hogy értük jönnek, így az ajtó elött gyülekeznek, s hasonló arcot vágnak mint a Csizmás kandúr a Shrekben! :)) Persze a földön kommandózva nem igazán tudtam átfurakodni a bámészkodó tömegen, s így sírásba torkollott az akció vége. Végül is Apu ölében kötöttem ki, melynek nagyon örültem. :) Lementünk a Dunapartra, kicsit hintáztunk, sétáltunk, aludtam. 6 körül egy kicsit nyüszögtem, s Apu adott nekem egy kis pogácsa darabot, melynek csócsállásával elcsöndesedtem hazáig. Otthon Ildi főzőtt paradicsomszószt+főttkrumplit+csirkét. Ettem egy adagot, majd elmentünk fürcizni. Estére még benyomtam a 300ml tápszert (csak teli hassal megy az alvás), s utána Anyu ölében elaludtam. (Apu üzeni, hogy lassan Anyu is irogathatna valamit rólam... vele ugyanis sokkal többet vagyok, s jó lenne ezt a memoirt visszaolvasni pár év múlva :P )