Első éjszaka Apunál Április 11 - 12

2014.04.11 00:00

Pénteken Apu jött értem a böcsikébe... már nagyon vártam. Szilvi nénivel napközben "eljátszottuk" hogy hogy fogok Apunál aludni! :))

Apu szépen felöltöztetett, s kimentünk az állomásra a vonathoz. Felugrottunk Mamihoz ágyneműért, majd Apu a Nagybratyótól áthozta a szívecsot, amin ő aludt.... elmentünk még egyet vásárolni...s mentünk haza vacsorázni-fürcsikézni. Este még játszottam egyet a Thomas fajátékkal, majd a TV elött (mert nem voltam hajlandó bemenni Apuval lefeküdni) elaludtam. Éjszaka hol a Zita, hol Apa takart be "nagy örömömre". Reggel mikor kinyitottam a szememet, Apa már felébredt, s szólt nekem, hogy nyugodtan lemehetek mellé odabújczizni. Kb 10perc múlva, mikor már kinyitottam a szememet kimentünk a nagyszobába, s Apu csinált nekem egy kakaót....majd fogtuk magunkat, s elindultunk valahová. Apu, hogy ne zavarjuk a Zitát, kivitt a lóversenypályára, ahol megnéztük a pacikákat...majd elmentünk friss tejért a boltba, amit én "csapolhattam". Mikorra hazaértünk, Zita már ébren volt, s indultunk az újpesti piacra. Nagyon sok zöldség-gyümölcs volt ott, majd ettünk 3an egy lángost, meg 2db palacsintát. :)) Zita még az Árpád úton megnézett egy boltot, majd vett is nagyon gyorsan 4db felsőt! :))... ez a vásárlási technika annyira bejött nekem, hogy mikor Apuval átmentünk a kínai gyereküzletbe, nekem mindegyik Verdás kis póló kellett volna.... de "csak" 3dbot kaptam, amiket persze, ahogy Zitától ellestem, a próbafülkében egyesével felpróbálgattam, majd kiválasztottam. Ettünk még egy fagyit a Horváth cukrászdában, majd mentünk játszóterezni.... hazafelé a kocsiba beájultam, majd egy pár percre felkeltem, mikor Apu felvitt az ölében a lakásba, s lefektetett. 5óra után ébredtem... ettem egy kis csírkét, majd Thomasoztam egyet....és indultunk haza Anyuhoz.

Összességében nagyon jól éreztem magam.... annyira, hogy nem is akartam haza menni.