Babazsúr

2012.02.25 16:35

Ma összejövetel volt délután 4-től Emiéknél, az egyik bölcsis társaméknál. Az ebéd utáni alvás kicsit elhúzódott, így kb fél órás késéssel érkeztünk, de addigra a Julcsiék ( egy másik bölcsis társamék ) már ott voltak. Rengeteg játékkal lehetett játszani :) Volt zenélő lepke, zenélő 4kerekű csodajárgány, meg sok-sok egyéb, amit meg lehetett rágcsálni, lehett emelgetni, s lehetett gurítani. Életemben először ettem még palacsintát is. Igaz nem volt megtöltve, s csak a tésztáját csipegette nekem a mami, de nagyon finom volt :) Inni is ittam, mégpedig gránátalmás csipkebogyó teák. Majdnem 1,5dl-t le is nyomtam, adtam a buli hangulanak  .)  Ami viszont a maminak nagy meglepetést okozott, hogy a térdemre felemelkedve elkezdtem mászni. De úgy rendesen ám :) Bár a kommandózást még jobban szeretem, s úgy könnyebben eljutok A pontból B pontba, azért többször is megmutattam, mi újdonságot tudok. Elég hosszan mulatoztunk, kb fél 9kor indultunk haza, s otthon beleugrottunk az ágyba, majd reggelig aludtunk is. :) Nagyon aranyosak voltak a többiek, sok új arcot megismertem, s végre a Botival is tudta találkozni, nem csak hallok már róla :) S aminek nagyon örültem, hogy megismerhettem Editet, akitől a pelenkázószekrényemet kaptam, melynek oldalán jó sok matrica van :D