Újra a bölcsiben

2012.02.20 08:14

Ma mentem megint bölcsibe, s találkoztam Anna nénivel. A mamit mosolyogva engedtem útjára, had menjen dolgozni :) A nap további része már izgalmasabban telt, s nem nagyon tetszett, ha távol kellett lennem Anna nénitől, ennek hangot is adtam. Viszont miután Magdi néni is megérkezett, már jobb kedvem kerekedett. Nagyon sokat játszottam, körbekommandóztam a termet, de sétáltam is sokat a bútorok mellett. Az ebédet jó étvággyal elfogyasztottam, igaz inni nem igazán ittam. Délután apát pillantottam meg először, majd a mami is megérkezett. Magdi néni mindent elmesélt a napról nekik részletesen, s mentünk sétálni a Duna partra. Jó volt, bár kissé hűvös lett az idő. Mikor hazaértünk, vacsiztunk, apával játszottunk, s mentünk fürcizni. indezek után kidőltem, mint a krumplis zsák, s egész éjjel nyugodtan aludtam.   :)