Nyaralás Bogácson

2012.07.29 22:14

A bölcsizárás utolsó hetében elruccantunk még a Mamival és a Balázzsal Bogácsra. Mint kiderült Mezőkövesd mellett van nemm messze, s az út oda jóóóóó hoszzú volt.

Mikor megérkeztünk egy kedves hölgy és a kutyája fogadott minket. Vali néni és a Kormi kutyus. A ház nagyon szép volt, tele hapci-virággal :)

Miután bepakoltunk és szusszantunk, játszottam a hátsókertben felállított kis csúszdán valamint a saját homokozóval.

Majd elmentünk felfedezni a környéket. Mint kiderült Bogács egy üdülő falu, mert van egy melegvizes strandja, amit az elmúlt évben nagyon szépen felújítottak.

Másnap este bográcsban elkészítettük a Mami híres paprikás krumpliját, s kiderült a tűzgyújtás mestere vagyok.

S persze mesterszakács is vagyok, mesterien keverem a bogrács tartalmát, ezért is lett a kajcsi ennyire finom.  .)

Minden nap sokat sétáltunk az új verdával és a quadomat is profi módon tudom kezelni :) Úgy szállok már fel rá, mint a Mami a motorra  .)

Reggelente mindig segítettem az edényeket elpakolni :)

Valamint kiválasztottam az aznapi ebédemet.

Volt, hogy Kormi kutyussal együtt őríztük a házat, figyeltük éberen a környéket :)

Megnéztük a híres borpincéket, először nappal, majd estére visszatértünk pár üveg borért, melyeket a barátainknak hoztunk haza.

Valamelyik nap elmentünk a Vadvirág étterembe, ahol nagyon felkészült gárda vár minden kisgyermekes családot :)

Szuper etetőszék fogadott, hoztak rajztáblát sok-sok színes ceruzával. Meg is mutattam a Maminak, hogy kell a ceruzát rendesen fogni  :)

Majd az ebédhez frankó étkészletet kaptam, amivel egyedül ettem. Mindenki csak ámuldozott tőlem .)

Egyik sétánk alkalmával találkoztunk egy cicával. Először megsimiztem. Majd megnéztem milyen hosszú a farkincája. Eztuán a magasságát ellenőríztem, s kiderült elég lapos is tud lenni egy macska.

Péntek délután sétáltunk és felfiyeltünk egy irányjelölő táblára. Nem messze a házunktól van egy kilűtó, ahonnan a környékre fantasztikus pillantást lehet vetni.

Nagyon szép horgász-tó is van a környéken, szombaton meglátogattuk azt is. Ha jobban karban lenne tartva, talán még szebb lenne.

Még egy gólyát is láttunk :)

Összességében nézve nagyon jól éreztük magunkat, s az időnk is remek volt, csak sajnos hamar elrepült a nyár eme része :)

A teljes képgaléria megtekinthető itt:

https://plus.google.com/photos/110641806371030889692/albums/5770731160797342017?authkey=CPGZmYz859fguAE