Mami szülinapi bulija :)

2012.04.07 21:29

Ma megünnepeltük a mami szülinapját a Remete vendéglőbe  .) Érdekesen indult a dolog .....  Az egész nap elég nyüsszögős volt mindkettőnk részéről, s délután még az eső is elkezdett esni. Azt tudtuk, hogy Balázs egy régi ismerősével fogunk találkozni, akit a mami még nem ismer, de az indulási idő közeledtével valahogy az égiek összejátszottak ellenünk, s még én is elaludtam. Így Balázs egyedűl indúlt útnak. Nagyimami és Ildikó elmentek sétálni ( bár esett az eső és a Jocót is itthon hagyták ) Mikor mi a mamival ketten maradtunk elkezdtünk enni, mert nagyon éhes voltam. Épp befejeztük az uzsonnát, mikor Nagyi mami betoppan, s mondja, hogy miért vagyunk mi még itthon, s miért vagyunk játszó ruhába??   Na igen, ekkor derült ki, hogy a mami a saját szülinapi bulijára nem ment el, haza kellett érte jönni .)   Ekkor gyorsan összekaptuk magunkat, átsiettünk az étterembe, s arcpironkodva beléptünk. A pincér lányok kicsit mosolyogtak, mikor megjelentük :)  Az este nagyon jó hangulatban telt, a szülinapi-lufi hozzám lett a székre felkötve, szinte végig azzal játszottam. A mami grillezett zöldséget evett, s természetesen adott belőle nekem is. A narancsléért kicsit meg kellett küzdenem, mert a mami a csőrős poharamból akarta nekem adni, de én az üvegpohárból szerettem volna már inni. Az este végén volt még nagyon finom szülinapi fekete erdő torta is hatalmas égő fákjával, melynek a piskótája nagyon-nagyon finom volt .) Mikor hazaértünk már csak az alváshoz volt erőnk, mindannyian kidőltünk  :)