Lépcsőzés....

2012.02.25 00:00

A mai napon 9 hónapos lettem! Reggel elég erősen fújt a szél, de ez sem tántorított meg attól, hogy Anyuval kimenjünk Apu elé a vonatállomásra.

A gyönyörű napsütésben sokat sétáltunk (posta, piac, dunapart, stb.) s mindeközben egy hatalmasat aludtam.

Hazaérve már éhes voltam, így Anyu elkezdte megfőzni nekem a papit. (főttkrumpli+paradicsom). Hogy ne zavarjuk Anyut, Apu felvitt a

szobámba, hogy játszunk egy kicsit. Játék közben meghallottam Anyu hangját, s nem bírtam türtöztetni hiányát, így elindultam vissza, lefelé a konyhába.

Apa fogta az egyik kezemet (milyen furcsa.....ha problémám van, akkor nem is kell a 2 kéz :)  ), s elindultunk lefelé. A lépcsőlejáróban pedig azt az egykezes módszert alkalmaztam melyet Apu mutatott nekem az elmult héten. (persze egyből nagyon büszke lett, hogy alkalmazom az ő által mutatott dolgokat...... de miért ne tenném, ha ezzel fejlődöm...  :))  )Balkézzel a korlátot fogom, jobb kézzel Apu kezét, s közben lépek-függeszkedek. :)

Így elmondhatjuk ez a 10enakárhány (Anyunak fejből is megy :)  ) lépcsőfok mostantól meg sem kottyan nekem, hogy eljussak az általam kitűzött célig! :))