Fejlődünk...

2012.03.29 00:00

Apu jött értem a bölcsibe a mai nap.... mivel nagy szél volt, Apu bebugyolált rendesen, s a házak között (szélárnyékban) elmentünk sétállni. Rossmann, póstapark (találkoztunk Gyuri bácsival...). Miután hazaértünk, ettem egy jót, majd játszottunk Apuval, Anyuval... fajátékokat kiöntöttem a földre, majd visszapakoltunk Apuval..... megint kiöntöttem, megint visszapakoltunk. Anya az ágyra dobott egy kockát, hogy menjek fel érte.... ezzel szemben Apa által jól ellesett módszert vetettem be.... elkezdtem húzni a takarót, hogy közelebb jöjjön a kocka. Anya erre jóval hátrébb dobta, s az már nem is érdekelt...... majd újra kiöntöttem a dobozt, visszapakoltunk, s ez így ment még párszor! De mivel elkezdtem fáradni, Apu mondta, hogy most már jó lenne menni fürcizni, így pakoljunk össze! Össze is szedtünk mindent, kivéve az ágyon maradt 1 kockát, melyet elfelejtettem. Erre Apu dobott oda mellé még 1, majd még 1 kockát, melyet észrevéve, egyből felmásztam az ágyra utánuk. Megfogtam az egyik kockát, melyet büszkén mutogattam a szüleimnek, Apu elkérte, én odaadtam neki, s eltettük.... majd mutattam a 2.at, Apa elkérte azt is, odaadtam, eltettük..... majd a 3.al is ugyanezt elismételtük........ elmentünk fürcizni. Apu levetköztetett, kicsit pancsi-pancsiztunk, majd felöltöztünk, s elmentünk aludni! :)))