1 éves szülinapi összejövetel

2012.05.24 16:29

Ma ( 1nappal korábban ) ünnepeltük meg a szülinapomat, hogy Zsuzsi mama és Laci papa, meg Apu pénteken ( 25-én ) a hosszú hétvégére nyugiba el tudjanak utazni. :-)

A bölcsibe jött értem a Mami, a Zsuzsi mama, a Laci papa és Apu is  :)

Ezután együtt elsétáltunk a váci főtéren lévő nagyon finom cukrászdába. Ott ettünk egy isteni finom csokitortát, amin nagyon fincsi tejszínhab is volt és a tetején egy koronás békácska ült.

Őt a gyertya elfújása után le is vettem a torta tetejéről, s a koronájától meg is szabadítottam  .)

A muri végére a Mami nadrágját azért sikerült összecsokizni, de nem haragudott érte :-)

Ezután lementünk a Duna partra, nagyot sétáltunk, Laci papával még hintáztunk is :)

Mikor hazaértünk, a kapunkat tartó támasztékkal szaladgáltam kicsit, vittem, mint a véres kardot :-) Apunak megmutattam, milyen erős is vagyok.

Mindezek után felmentünk a lakásba, fürciztünk, s aludtunk reggelig összebújva a Mamival :-)