a keresztelő

2012.05.05 11:30

Ma a keresztelőmre készültünk. Viszonylag korán ébredtem a mamival együtt. Megreggeliztünk, kicsit játszottunk, majd azért visszafeküdtem aludni, hogy jól tudjam magam végig érezni :) Mire felébredtem megérkezett a mami nagynénje ( nagyimami huga ) és unokanővére, valamint megjöttek még keresztanyuék is. Ő ébresztett :) Nagyon örültem neki, végig vele voltam, míg a szertartás véget nem ért, ami a váci DÓM - ban volt megtartva.

Róbert atya megkeresztelt szentelt vízzel, megkente homlokomat olajjal. Ezután vállamra terítették a fehér kisinget és megkaptam az égő gyertyát.

Mindezek után ki lett állítva a keresztlevelem is, így teljes joggal tagja lettem a keresztény társadalomnak.

Ezután kicsit fényképezkedtünk a DÓM előtt.

Majd átmentünk a Halászkert étterembe a Duna-parton, ahol nagyon finom ebéd várt minket.

Mindenki jól érezte magát, s én is nagyon örültem, hogy ennyien össze tudtunk jönni :)